fredag 7 november 2008

Bild på min CV sida



Har utelämnat känslan av en inramad sida, då det inte syns några tydliga konturer från headers, footers osv.
sidan består helt av bilder, då i .png, och bilderna är då tagna av mig personligen.
har valt att inte lägga in någon informativ information än, då jag inte gått dem nödvändiga kurserna än, t.ex textproduktion. Ser fram emot att lägga in flash och rörliga animationer..
Har en tydlig logga i övre vänstra hörnet, för att man ska se vart man hamnat samt vem som står för sidan, dvs mitt namn helt enkelt.
Tänkte placeringsmässigt, logga i övre hörnet, bild till höger, text i mitten och länkmeny till vänster.
Sidan fungerar som tänkt i i.e, ff, osv, dock inte i i.e version6, då v6 inte är helt kompatibel med bildformatet .png, vilket min sida är uppbyggd av.
Tänkte på att mina länkknappar inte riktigt förmedlar att dem är klickbara, eller är länkar, så la in rörliga pilar som pekar på dem, som utmynnar från en bildbit som säger "länkar".

om bilden ovan som jag printscreenade och croppade i ps3 inte är helt tillfredsställande, så är detta en länk till min sida..

Inga kommentarer: